Jestem magistrem pedagogiki szkolno - wychowawczej.
Pracuję w oparciu o budowanie zaufania, relacji i poczucia więzi oraz bliskości, czerpiąc głęboko z teorii więzi, wzmacniania pozytywnego, podejścia personalistycznego.
Budowanie bezpiecznej relacji jest moją podstawą i bazą do wsparcia. Doświadczenie w towarzyszeniu dzieciom i rodzicom zdobywałam pracując w szkole jako pedagog.
Praca w szkole stała się motorem do podnoszenia własnych umiejętności, aby jak najlepiej móc towarzyszyć dzieciom i rodzicom oraz nauczycielom, w ich wychowawczej drodze.
Jestem terapeutą pedagogicznym, socjoterapeutą, trenerem i coachem amerykańskiego programu Good Behavior Game, dedykowanego do pracy z grupą klasową, realizatorem programów TUS, TZA, TPS. Ukończone Studium Muzykoterapii, Studium Pomocy
psychologicznej i Socjoterapii, Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży oraz Dwustopniowego Treningu Dialogu i Facylitacji Dialogu prowadzonego przez norweski Nansen Center for Peace and Dialogue pozwalają mi na znajdowanie wciąż nowych dróg wsparcia oraz propozycji rozwiązań dla trudnych wychowawczych wyzwań w domu i w szkole.
Towarzyszyłam rodzicom i nauczycielom jako konsultant w ramach programu UKSW wsparcia rodzin po pandemii.
W ramach poradnictwa w poradni:
Praca z dziećmi doświadczającymi przemocy rówieśniczej oraz ich rodzicami jest szczególnie bliska mojemu sercu.
“Mów dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi”. Janusz Korczak